Ga naar het hoofdmenu Ga naar de inhoud
Digitale marketingstrategie

Digitale marketingstrategie

Maak van je strategie een succes met online marketing

  • Vertaal je digitale marketingstrategie succesvol naar een marketingplan
  • Zorg voor direct en meetbaar resultaat met een online marketingstrategie
  • Versterk je marketingstrategie met gerichte digitale elementen

Bekijk alle details

Uitvoering
Training
Duur
3 dagen (9 weken)
Startmoment
Start al in oktober
Onderwerpen

Dit ga je leren in Digitale marketingstrategie

Een goede digitale strategie is belangrijk om contact te houden met (potentiële) klanten. Digitaal denken en werken zorgt voor een beter resultaat en voortdurend inzicht. Je verbetert de marketingstrategie van jouw organisatie met digitale elementen en vertaalt dit naar een succesvol marketingplan. Daarnaast analyseer je de conversie van digitale toepassingen, zodat je de resultaten kunt optimaliseren.

In deze opleiding werk je aan de uitwerking van je eigen digitale marketingstrategie. Door de inzet van sociale en digitale media en het gebruik van digitale content versterk je de marktpositie van jouw organisatie. Met je nieuwe kennis stem je alle elementen op elkaar af en bouw je je strategie op. Zo bereik je de klant beter en zorg je voor een hogere conversie en beter resultaat.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Digitale marketingtrends en -ontwikkelingen
  • Customer Journey
  • Online en sociale media en hoe deze succesvol in te zetten
  • Digitale content
  • Digitale marketingstrategie vertalen in een plan
  • Doelen stellen en meten

Resultaten

  • Je kent de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online marketing
  • Je verbindt de digitale marketingstrategie aan de doelen van de organisatie
  • Je verbetert de marketingstrategie met digitale elementen
  • Je brengt de digitale marketingstrategie in de praktijk met een marketingplan
  • Je behaalt een hogere conversie door de inzet van digitale en sociale media

Ontwikkel een succesvol digitaal marketingplan

Voor wie?

Als marketingprofessional wil jij de transitie maken naar moderne marketing. En omdat digitale elementen tegenwoordig onmisbaar zijn in een goede marketingstrategie, wil je de online mogelijkheden koppelen aan de algemene marketingstrategie en dit verwerken in een digitaal marketingplan. Daarmee werk je aan betere klantenbinding, waardoor je bedrijfsstrategie een succes wordt.

Kosten

De totale prijs is opgebouwd uit de volgende componenten:

Training

De trainingsprijs is € 1.995,00 (excl. 21% btw).

Betaal je de training zelf? Dan profiteer je automatisch van een supervoordelige regeling. Je betaalt namelijk géén 21% btw, maar slechts een toeslag van 10%. Je prijs is dan € 2.194,50.

Materiaal

De prijs voor het lesmateriaal is € 122,52 (excl. btw). Je krijgt hiervoor:

  • Persoonlijke licentie voor de leeromgeving MijnSN
  • Succeskit SUAS NL
  • Digital marketing strategy (book)

Arrangement

De prijs voor het gebruik van de accommodatie, koffie/thee en een uitgebreid lunchbuffet is in totaal € 240,00 (excl. BTW). Je betaalt uiteraard geen arrangementskosten als je kiest voor de online variant in de ‘virtual class’.

Programma

Online kick-off

In de online kick-off op de digitale leeromgeving MijnSN.nl worden jouw leerdoelen en werkcontext in kaart gebracht. Een aantal dagen voor aanvang van de training start je met de eerste opdrachten.

Leerdagen

De totale doorlooptijd van de training bedraagt 9 weken. De training bestaat uit een online kick-off en 3 bijeenkomsten van 1 dag. Je tijdsinvestering is circa 3 uur aan zelfstudie per week: theorie- en praktijkopdrachten via de MijnSN leercommunity.

Bijeenkomst 1 t/m 3:

  • 1 dag van 09.30 tot 17.00 uur

Deelnemers

De maximale groepsgrootte van deze training is 12 deelnemers.

Diploma

Na afronding van de training ontvang je, op basis van aanwezigheid en actieve deelname, een diploma van SUAS. Hiermee heb je een door het bedrijfsleven kwalitatief hoog gewaardeerd instituutsdiploma in huis.

Incompany

Staan meerdere collega's voor dezelfde uitdaging? Dan is 'incompany' de ideale optie. Deze opleiding of training kan namelijk ook binnen jouw organisatie worden georganiseerd. Ons gespecialiseerde zusterbedrijf Relevance zal dit maatwerktraject samen met jou ontwikkelen. Relevance past de opdrachten en voorbeelden dan aan op de praktijksituatie in jouw organisatie.

Pluspunten van Incompany

  • Efficiënt - Je brengt in één keer de kennis en competenties van complete teams naar een hoger niveau.
  • Hoog rendement - De specifieke leerdoelen en -wensen van jouw collega's staan centraal.
  • Borging - We maken gebruik van actuele praktijksituaties voor optimale borging van leerdoelen.
  • Altijd - Jij bepaalt het moment waarop we de opleiding of training organiseren.
  • Overal - We organiseren de opleiding of training waar jij wil. Binnen of buiten je organisatie.

Advies aanvragen

)

Nu starten met Digitale marketingstrategie

Digitale marketingstrategie

Maak van je strategie een succes met online marketing

  • Vertaal je digitale marketingstrategie succesvol naar een marketingplan
  • Zorg voor direct en meetbaar resultaat met een online marketingstrategie
  • Versterk je marketingstrategie met gerichte digitale elementen

Twijfel je nog? Volg eerst een gratis proefles!

Ontdek jouw mogelijkheden en wordt sterker.

Vragen of advies nodig?

Klik op onderstaande links om hulp te ontvangen

Meta Mosel

Opleidingsadviseur

)

Gerelateerde opleidingen

Deze opleidingen zijn misschien ook wat voor jou

  • Contentmarketing

    Bind meer (potentiële) klanten aan jouw organisatie!

    8,0 van de 10
    (4 beoordelingen)
    Contentmarketing
  • SEO en SEA

    Met de juiste content op weg naar betere vindbaarheid

    SEO en SEA