Lean Six Sigma gaat zowel over hard als soft skills
- Rubriek
- Artikel
- Datum
- 30 januari 2013
- 1 minuten leestijd
Om als organisatie winstgevend te blijven kun je aan twee ‘knoppen’ draaien: omzet verhogen en/of kosten besparen. Omzetverhoging creëer je door nog meer in te spelen op vragen van de klant.
Het besparen van kosten behaal je door het efficiënt inrichten van processen en het effectief inzetten van je medewerkers. Aangezien arbeid duur is, leggen steeds meer organisaties de focus op projectmanagement, procesmanagement en procesverbetering.
Lean Management
Wil je dat bedrijfsprocessen minder lang duren, efficiënter worden en minder fouten veroorzaken? En wil je stappen in het proces verwijderen die geen waarde toevoegen voor de klant? Dan is de training Lean Management misschien iets voor jou! Meer weten over deze training? Download dan geheel vrijblijvend de brochure via onderstaande button.
Six Sigma Green Belt
De processen die je overhoudt na Lean Management kun je verbeteren met de methodiek Six Sigma. In de training Six Sigma Green Belt leer je hoe je via de juiste technieken en focus de prestaties van jouw organisatie naar een nog hoger plan tilt. De klanttevredenheid zal stijgen en de kosten dalen.
