Hoge klanttevredenheid resulteert in nieuwe Cedeo-erkenning
- Rubriek
- Nieuws
- Datum
- 11 december 2018
- 2 minuten leestijd
Wie trainingen, coaching of maatwerk ontwikkeltrajecten afneemt, wil verzekerd zijn van goede kwaliteit. Maar hoe maken HR- en L&D-professionals een juiste keuze uit het enorme aanbod? Met onderzoeken naar de klanttevredenheid maakt Cedeo alvast een eerste selectie. Ongeveer 800 van de ruim 10.000 HR-dienstverleners zijn door Cedeo erkend. In december 2018 is ons keurmerk opnieuw vernieuwd!
‘Schouten & Nelissen is al ruim 20 jaar in het bezit van een Cedeo-erkenning. Met een score boven de 90% klanttevredenheid in bijna al die jaren,’ zegt Hyacinthe van Emst, Adviseur bij Cedeo. ‘De waardering blijkt verder gestegen in het meest actuele onderzoek. Daarmee toont Schouten & Nelissen wederom aan al jaren een betrouwbare partner in leren en ontwikkelen te zijn, die meebeweegt op veranderende vragen vanuit de markt.’
Sterke aanpak
Camiel Gielkens, CEO van Schouten & Nelissen: ‘Ik ben ontzettend blij met de vernieuwde erkenning. Dagelijks zetten we ons in voor duurzaam resultaat bij en met onze klanten. We doen er dan ook alles aan om impactvolle ontwikkeltrajecten te verzorgen door te meten, resultaatgerichte interventies aan te bieden en zo significant bij te dragen aan het succes van onze klanten. De hoge klanttevredenheid bewijst dat onze aanpak werkt! We kijken ernaar uit om mensen, teams en organisaties te blijven ontwikkelen. Nu en in de toekomst.’
Over de Cedeo-erkenning
Cedeo biedt hét keurmerk voor de Nederlandse HR-sector. Een erkenning betekent dat minimaal 80 procent van de klanten ‘tevreden tot zeer tevreden’ is over de kwaliteit en de dienstverlening. Deze beoordeling is altijd actueel, want om de Cedeo-erkenning te behouden moeten aanbieders tweejaarlijks een nieuw klanttevredenheidsonderzoek afsluiten. Natuurlijk met een positief resultaat. Cedeo is een onafhankelijke instantie.
